Welkom!

Bij de Koninklijke harmonie van Ledegem

Geplaatst op 30/01/2024

Op naar het volgende

We zijn nog niet helemaal bekomen van het concertweekend van 27-28 januari maar we kijken toch al vooruit naar volgend weekend. StyX treedt op 3 februari op tijdens de Spilfiguur in De Spil in Roeselare. Ze zullen er, net zoals het voorbije weekend, het beste van zichzelf geven.

Wie nog even wil nagenieten van het Eclipsconcert van 27 en 28 januari kan terecht in het foto-album. Bedankt aan onze fotografen Patrick en Pieter!

Geplaatst op 27/12/2023

Welkom op ons concert Eclips

Ons jaarlijks concert komt er aan. Afspraak op zaterdag 27 januari (19u30) en/of zondag 28 januari (17u) in de L!nk in Sint-Eloois-Winkel. We maken er, samen met trommelkorps StyX, een mooie muzikale avond van. We zoeken het in hogere sferen en maken een reis door tijd en ruimte.

Benieuwd wat onze dirigenten Kristof Lemiegre en Jasmien Vandewalle voor jullie in petto hebben? Kom dan op zaterdag 27 januari om 19u30 of op zondag 28 januari om 17u zeker naar de L!nk in Sint-Eloois-Winkel. Kaarten kosten €10 in voorverkoop. Je kan ze eenvoudig bestellen via het mailadres kaarten@harmonieledegem.be

Komende activiteiten